söndag 10 april 2016

Presentation från Arvika

Vi från Arvika är fem tjejer där fyra av oss bor i/omkring Arvika samt en i Karlstad. Vi är olika på många sätt & vis men med samma målsättning att bli lärare, som är det som fört oss samman.
Vi heter Anna, Marja, Sabina J (som vi kallas för Sj), Sabina E samt Therése och ser med spänning fram emot att få blogga om våra tankar och idéer om vårt framtida yrke här! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar